április 19, 2013

1 év edzés + magamutogatás

Hát ennek is eljött az ideje. Újra megkértem bátyámat hogy ragadjon fényképezőgépet és dokumentálja az eredményeimet.

Nem akartam 1 éve sok változást, nem is a változásért edzettem. Nem az volt a célom, de mégis csak jött azért valami...

Ha már jött akkor már nem bánom :)

A dolog mikéntjéhez az is hozzá tartozik, hogy az éppen futó diétákat nem a nagy könyv szerint tartottam meg. Igazából Harcosok étrendje, kondis étrend (napi 5 étkezés), és lengains diétával jutottam ide.

Persze, sokan mondják majd, hogy lehetett volna ez több is, meg csak a hasam lett szőrösebb. Hát mondják csak. Ezt a csekély változást úgy értem el, hogy ha megkívántam egy pizzát, vagy egy gyrost vagy egy zacskó chipset lelkifurdalás nélkül megettem. A dologhoz hozzá jön, hogy az 52 hétből körülbelül 30 hétvégén (péntek+szombat) alkoholt fogyasztottam (nem kis mennyiségbe).
Belelehet gondolni hogyha attól a sok CH-tól megóvtam volna magamat, akkor milyen eredmény születik.

A dolgot viszont nem BÁNOM. Élem az életet mellette edzek. Jó ez így. egyetemista vagyok vagy mi a szösz.

Sokat pofáztam, jöjjenek a képek :)


2 megjegyzés: