október 24, 2012

5 Hónapja a Harcosok étrendjén

Hát ezt is megértük, közel 5 hónapja vagyok a Harcosok Étrendjén.
Eddig nem volt olyan, hogy 3 napnál tovább nem tartottam be az étrendet, szerintem ez jó jel :D Valahogy a szervezetem vissza talál mindig a helyes dolgokra, és ha akarnék se tudnék 3 napnál tovább nem böjtölni :D

Sok ember ugyebár azért diétázik, hogy súlyt vesszen / fogyjon. Nos nekem nem sikerült. Tartom a 83 Kg-s súlyomat. Ennek egy részt örülök, mivel mellette aktívan edzek ugyebár, és izmot meg szedtem fel magamra :D Sőt a gyakorlatokba sem fejlődtem volna, ha nem szedek fel egy kis izmot.

A következő dolog a zsírfogyás amit ugyebár Oli ígér nekünk. Látva, hogy lement a hátsó fertályomról a zsír nem csüggedtem, azonban a hasom még jó sok hurka van amit lekéne pakolnom, de itt is látom, hogy szép lassan csökken, csak ugye bőr ottmarad.

Úgy érzem, hogy a diéta függője lettem, most már el sem tudom képzelni az életemet a Harcosok Étrendje nyújtotta plusszok nélkül. Függő lettem, ezt is megértük.

Átlagba heti 2 alkalommal fogyasztok alkoholt, van amikor többet, van amikor kevesebbet. EZEN nem is akarok változtatni, persze ilyenkor másnaposan éhesebb vagyok a kelleténél, és ilyenkor szoktam megszegni a diétát, de ez körülbelül havonta csak egyszer fordul elő.

A vacsoráimat nem én főzőm, az elmúlt 1 hónapba kedd, szerda, csütörtökön mindig más más étteremtől / büféből rendelem a vacsoráimat. Ez köszönhető annak, hogy tanulás és edzés mellett nem igen akarok főzni (talán nem is sikerülne). Plusz indok még, hogy albérletbe vagyok, és más cuccait használhatnám, de nem igen akarom. Ezért marad a "junk food". Így egy-egy vacsora ~1500 Ft közé tehető. Minden héten szoktam rendelni valamilyen salátát.
Hétvégenként itthon eszek, akkor már csak a saját kreativitásomtól (na és persze anyámétól), hogy mit eszek :)

A nap közbeni kajálást könnyedén megoldom, gyümölcs mindig van az étlapon (meg a pólómon).
Zöldségből az utóbbi időkben kevesebb. Sőt sajnos főtt tojásból is. Ezeket általában hétvégenként pótlom.

Kicsit összefoglalva: súlyt nem vesztettem, zsírból fogytam, sok alkoholt fogyasztok és átlagba több junk foodot eszek mint "átlag" kaját. Havi 1x 2-3 napig napközben is eszek, és mégis fogyok. És jó sok energiám van napközbe. Ja és nem fáj a fejem, ami az elmúlt évekbe naponta megtörtént. Meg persze naponta kétnaponta edzek :)


Június


















Szeptember




Október

 

7 megjegyzés:

  1. Tetszett a beszámolód, hasonlóan vagyok szerintem én is. Köszi, én is kiteszem a blogodat, mert többet is ki szeretnék tenni, bár nem kutattam az összeset. Még. De jó dolgok ezek, több emberrel is meg lehet ismerkedni, pl szívesen beszélnék még Veled is. Üdv és sok sikert! Timer (studentconvict.blog.hu)

    VálaszTörlés
  2. Facebookon fegyenedzés csoport https://www.facebook.com/groups/253557944757687/

    Jó hangulat, okos segítőkész emberkék. Jól ellehet velük dumálni :) Gyere oda (ha van fb-d)

    VálaszTörlés
  3. Elítélt te egy igazi képszerkesztő mester vagy:D
    Ahogy a fejedet eltakartad...:D az mesteri.
    Nagyon jól bánsz a Paint-el.

    VálaszTörlés
  4. hát mivel informatikát tanulok, kicsit értenem kell hozzá X)
    Trollfacet akartam, de akkor kikerültem volna napiszarra :P

    VálaszTörlés
  5. Igen, benne is vagyok már egy ideje a csoportban, bár a közös videóba még nem szálltam be. :)

    VálaszTörlés
  6. Fegyencedzésnek van egy komolyabb FB megjelenése is, több, mint 3.000 sporttárssal: http://www.facebook.com/Fegyencedzes

    VálaszTörlés
  7. "Trollfacet akartam, de akkor kikerültem volna napiszarra :P" :DDD

    Egyébként én is szemezek ezzel a harcosok étrendjével egy ideje de azt hiszem még kell egy kis idő,hogy beállítsam a szükséges "mindsetet".

    A FB csoport linkért pedig köszönet,már csatlakoztam is!

    VálaszTörlés