november 13, 2012

Street workout - Győr

Volt szerencsém a mainap eljutni Győr egyik szabadtéri játszóterére a Bem Parkra (ligetre).
MIvel úgy lett volna, hogy ma konditerembe megyek, csak haverom lemondta, ezért inkább énis ignoráltam. Az edzés viszont nem maradt el, mivel elmentem a játszótérre, ahol ezerféle gyakorlatot végre hajtottam.

A felszerelés tökéletes, minden megvan ami egy ghetto stílusú edzőparkhoz szükséges. Tényleg le a kalappal.
Egy negatívum viszont van. Az egésznek az alja homok, tehát homokozás nélkül nem igen lehet megúszni egy edzést :D

Ha már ez egy edzés napló akkor már írok arról is miket csináltam a parkba:

  • húzódzkodás gyűrün
  • vízszintes húzás
  • majomlétra
  • teljes testsúlyos tolódzkodás
  • függeszkedés
  • haspadon hasazás
  • döntött fekvőtámasz
  • fekvőtámasz előredölve
  • L-tartás gyűrűn (OMG gyilkos) 
  • egy lábas guggolások (szabályos. néztek is emiatt egy páran :P )
  • állásból állásba híd
  • és még sok más gyakorlat amire nem emlékszem. Minden "állomáspontot" leteszteltem, ennyi rémlik

Most pedig néhány kép a helyszínről:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése