január 31, 2013

két Havi foglaló

Sikeresnek zárom a december-január hónapot.
A januári diéta csökkentette a súlyomat. Most lementem 85kg-ra. December elején 90 körül voltam. Jelentős negyvenesztendőnként nem éreztem, még a karom/hátam is nőt.

Mindenképpen jó ez a kondis diéta. Vasárnaponként nem tartottam egyedül a napi 6 étkezés csak csirke fejadagokat. Hivatalos megfogalmazás szerint akkor volt a szénhidráttöltő napom :P

Gyakorlatokban is fejlődtem. A kézenállásos fekvővel egyre lejebb tudok ereszkedni. Kezd kevésbé megterhelő lenni a gyakorlat. Fekvőtámasz téren pedig sikerült csinálnom egy szétettlábas egykezes fekvőtámaszt :) Persze nem erőltetem még, majd ha oda jutok szépen lassan.

A kettlebell-t is egyre biztosabban érzem a kezemben. Most már olyan mintha a karom meghosszabbítása lenne. Igaz e hónapban nem volt annyi bellezés, de majd bepótlom.

A következő hónap a Streetworkout hónapja lesz. Mivel költözök vissza az albérletbe az egyetem miatt. Az órarendem pont jó, hogy mindennap tudjak edzeni.
Heti 3 streetworkot edzést tervezek. Ehhez valószínűleg társulni fog alkalmanként kondizás is konditeremben (a tesi félévmiatt kell oda járnom).
Még kickboxra is fogok járni, ugyancsak a tesi félév miatt.

Úgy döntöttem, hogy a kettlebellemet nem viszem el az albérletbe, nem tudnám hol lóbálni. Egyenlőre itthon marad, és péntekenként fogok bellezni. Ha úgy van akkor vasárnap is.

A thor edzésprogramot pozitívan zárom. Nőttem tőle, térfogatban :D Jó kis program volt, de most megszakítom.

Az étrendemről még annyit, hogy visszatérek a Harcosok Étrendjére. Az életmódomhoz ez alkalmazódik a legjobban, azonban figyelni fogok, hogy minőségű kaját vigyek be. Majd kiderül mennyire fog menni :)

Namaste

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése